Veel gestelde vragen

  Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Antwoord: Je kunt eenvoudig producten toevoegen aan je winkelmandje en de stappen in het afrekenproces volgen om je bestelling te plaatsen.

  Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Antwoord: Wij accepteren diverse betaalmethoden zoals iDEAL, PayPal, Bancontact en alle grote creditcards.

  Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Antwoord: Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 1-3 werkdagen te leveren in Nederland en België.

  Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Antwoord: Ja, je kunt je bestelling annuleren of wijzigen zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

  Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten worden berekend bij het afrekenen en zijn afhankelijk van de grootte van je bestelling en het leveringsadres. Bestellingen boven de €49,95 worden gratis verzonden.

  Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is aangekomen?
Antwoord: Neem onmiddellijk contact met ons op via info@petsbliss.nl en voeg foto's van de schade toe, zodat we een vervanging of terugbetaling kunnen regelen.

  Hoe kan ik mijn product retourneren?

Antwoord: Je kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Meer informatie over het retourproces vind je op onze retourbeleidpagina.

  Hoe kan ik een klacht indienen?
Antwoord: Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Mocht je toch een klacht hebben, dan kun je ons bereiken via info@petsbliss.nl. We behandelen je klacht zo snel mogelijk.

  Hoe gebruik ik een promotiecode?
Antwoord: Voer je promotiecode in tijdens het afrekenproces in het daarvoor bestemde veld. De korting wordt automatisch toegepast op je bestelling.